dimecres, 16 de setembre del 2015

Drets humans




...Dret a l’estat propí...
Dret davant l’estrada flotant a una alçada poc habitual en els usuaris d’arnesos gravitacionals, seguia argumentant - Donat la  importància de la meva persona, les grans influències que tinc internacionalment, el fet de que no només pago els meus metges, la meva seguretat, tot el que menjo, i tot el que pugui arribar a necessitar o em plagui tenir, demano ser portador d’un microestat en la meva persona, i en les meves propietats- la cara darrera l’atri mostrava preocupació, el petit satèl·lit de carn flotava per sobre seu, que seguia parlant - exempció d’impostos i només acceptaré jurisprudència internacional...

...Dret a la indefinició...
-les meves necessitats són les que molts tenen, però ni en són conscients: la imprecisió, el no sap no contesta de una persona anònima - la perruca de rinxols blancs tornava a estar mig caiguda -si hi ha gent que ni és home ni dona, i així els descriu  el seu carnet. O com hi ha gent que no és afiliada a cap partit, ni és simpatitzant de res i en les descripcions que en fem en les bases de dades posem aficions desconegudes. O com els apàtrides que no són d’enlloc, aquest és el meu veredicte, ni culpable ni innocent, indefinit...

...Dret al suïcidi programat...
-Els càlculs de rendibilitat, van demostrar clarament el que dic, com tots saben a partir dels quaranta, el treballador no és feliç, en molts casos provoca accidents, i endarreriments en la producció, o treballa només per dur la contrarià a les meves directives, és per això que ve’m activar el programa, massa tard per morir jove, on cada un tria com utilitzar més ràpid i millor el seu cos, quins riscos nous assumeix, - les atrofiades cametes pedalegen en l’aire - tot el que s’ha dit sobre que jo personalment cobrava les assegurances, o de carregar els costos de les drogues a la medecina pública és fals, van ser els sindicats els que...

...Dret a la renuncia a drets...
-vinc de la fabrica "tal i cual", reconec que vaig renunciar a la meitat del que és calculà la meva mitjana de vida, així com a atenció sanitària,  dedicació completa  a la feina i a la festa, "feinsta" com diem al "sindi".
-si es cert que no dormim mes que unes hores a les vacances, i tot i això si ens ve de gust, vivim  el doble de ràpid, ¿Ho sabia?
-quaranta-tres, però el sindicat ja m’ha indicat el nou destí, la setmana que ve canvio  barres al reactor amb un estalvi en seguretat mai abans pensat, cremà solar en abundància i prou..

...Dret al negoci no regulat...
-Com vol que em preocupí de si és legal o no, el primer per un empresari com cal es comprovar si és  rendible...

...Dret a la vigilància...
-No ho entén, som més que una família, som un organisme viu que fabrica i produeix, i jo en soc el cervell, puc delegar responsabilitats, però he de mirar que tot funcioní correctament, si algú pren decisions per mi, és com part del meu propí cos. I qui més important que els meus clients.
-I si, és cert que amb els productes envio sistemes de vigilància.
-No intento controlar que decideixen, es gracies a la observació atenta de cada un d’ells que oferim els  productes que volen, Senyoria.

...Dret a ser jutjat per lleis pròpies...
 -Que jo sigui el primer en parlar i l’últim o podem deixar de banda...
- ... ja ... el fet que la resolució "culpable" no existeixi, no els impedirà arribar a un veredicte.
- no es cert, la pronunciació de "no innocent" no requereix cirurgia cranial i un temps d’articulació mitja d’un parell d’anys...
-l’acompanyament de l’orquestra simfònica de Praga es només per els casos especials...
-Si, el protocol ho requereix...

...Dret a apel·lar a un tribunal històric...
-com va començar aquestes modes modernes, primer anàvem amb les obertures dels pantalons baixades, desprès els mostraven tímidament, i ara ja els porten lacats en posicions estrafolàries i pintadets de colors. Qui hagués sabut la precisió dels comandaments genitals fa mig segle?
-Si els exhibicionistes actuals, visquessin fa uns anys, estarien tancats, o a presons, o a sanatoris, un comportament incomprès, avançat al seu temps, no pot ser jutjat per els tribunals normals.
-Deixaré un dipòsit per pagar on calgui
-Crec que el que jo he fet, no pot ser jutjat fins que no se’n vegin els resultats finals ... d’aquí uns cent anys i pico.

...Dret a demanar temps mort...
- esperi un moment...
-ara, ara ...
-la setmana que ve ja sabré quant acabà l’estudi...
-I han temes pendents de màxima seguretat, ara mateix això no l’hi puc dir

...Dret a posar preu.
-A la fi ja tinc els resultats, pel que sembla, comtat i debatut, i surt-ho guanyant jo, el  temps perdut en aquest judici interminable ha causat grans pèrdues, a les meves industries, als països i als particulars. El cost de la indemnització  per les pèrdues generades que demanaré a aquest jutjat per ajudar a tots els perjudicats de la elongació innecessària del judici, superà amb escreix el que pugui costar canviar la jurisprudència en la seva totalitat, els sous que cobren i cobraran en tota la seva vida, i hi afegeixo el que pugui valdre la seva equanimitat.
-Bé, Declarin el judici nul o a mi innocent i no presentaré denúncia.

                                                             ***
D’aquest judici surt  la tercera esmena als drets humans i tots els tribunals els incorporaren a les seves lleis vigents, es aquí on nasqué la societat moderna on la moneda més valuosa es el temps que un és diverteix, (comprem un cotxe anant de vacances ales mines i pous!)
ningú es jutjat per ningú contra la seva voluntat i les penes s’accepten de grat (presons discoteca!)
la gent amb més altes responsabilitats, es la més famosa i seguit pels seus fans nit i dia (GH VIP).
I l’esperança de vida està a punt d’arribar a cotes de les fabriques de tal y cual, ja tenim el 50% i  amb una diversió del 78%.

No, no està provat que utilitzes els pagaments de la multes per blanquejar capital, només esta provat que els diners del sindicat tornaren a les seves mans.


Referents
Frank Herbrt Baron Harkkonen
Aldous Huxley "Brand new world"
Harry Harrison "facin lloc! facin lloc!"
Perry masón
Vercors
Pedrolo
Carta drets Humans

Rubianes ♫vamos a trabajar♪



Llicència de Creative Commons



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada